Percorrer por autor Dias, Á.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019The impact of artificial intelligence on commercial managementLopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; António, N.; Capelo, A.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital influencers’ characteristics on purchase intention of fashion productsGomes, M.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, C.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2021The impacts of tourism on cultural identity on Lisbon Historic NeighbourhoodsDaly, P.; Dias, Á.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2022A implementação do conceito indústria 4.0 em PortugalPereira, A.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Implementation of eco-innovation in hotels: A dynamic capabilities approachDias, Á.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Santos, J.ArtigoAcesso Aberto
2024The importance of events, happiness and brand love for a place sustainabilityDutschke, J.; Dutschke, G.; Dias, Á.; Pereira, L. F.ArtigoAcesso Embargado
2022Inclusive tourism: Assessing the accessibility of Lisbon as a tourist destinationRebelo, S.; Patuleia, M.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Industry 4.0 in Portugal - The state of the artPereira, A.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Embargado
2021The influence of brand experiences on consumer-based brand equityPina, R.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The influence of experiential marketing on customer satisfaction and loyaltyCarmo, I. S. do.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The influence of wine storytelling on the global wine tourism experienceSantos, V.; Dias, Á.; Ramos, P.; Madeira, A.; Sousa, B.ArtigoAcesso Aberto
2020Innovation networks on aeronautical portuguese heritage: a collaborative destination marketing approachPalhais, R.; Caetano, I.; Dias, Á.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2020Innovation reliability and variability strategies: the importance of absorptive capacity on systemic outcomesPinheiro, J.; Lages, L. F.; Dias, Á.; Silva, G. M.; Preto, M. T.ArtigoAcesso Aberto
2023International learning experience in different culturesGonçalves, R.; Santana, B.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.ArtigoAcesso Embargado
2019The job design happiness scale (JDHS)Dutschke, G.; Dias, Á.; Jacobsohn, Lia; Combadão, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Job integration and motivation of foreigners workers: A cluster analysisDias, Á.; Silva, J.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto