Percorrer por autor Dias, Á.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Factors contributing to organizational happiness: Content, exploratory and confirmatory factorial analysisDutschke, G.; Dias, Á.; Guillen-Gestoso, C.; Sánchez-Sevilla, S.ArtigoAcesso Embargado
2022Financial objectives and satisfaction with life: A mixed-method study in surf lifestyle entrepreneursO’Neill, A.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Flexible labour policies as competitive advantageAntunes, F.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Fostering destination creativity through tourism lifestyle entrepreneurship: Exploring the moderating effect of financial orientationDias, Á.; Azambuja, T.ArtigoAcesso Aberto
2020Fostering knowledge creation to improve performance: the mediation role of manufacturing flexibilityPinheiro, J.; Silva, G. M.; Dias, Á.; Lages, L. F.; Preto, M. T.ArtigoAcesso Aberto
2024From extra to extraordinary: An academic and practical exploration of Extraordinary (E) Pro Environmental Behavior (PEB) in the hotel industryZizka, L.; Dias, Á.; Ho, J. A.; Simpson, S. B.; Singal, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Gaining competitive advantage through artificial intelligence adoptionRosa, A.; Bento, T.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Gastronomic experience and consumer behavior: Analyzing the influence on destination imageKovalenko, A.; Dias, Á.; Pereira, L.; Simões, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Healthy eating habits for food industry in PortugalLopes da Costa, R.; Miguel, I.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2021How does sustainability affect consumer choices in the fashion industry?Pereira, L.; Carvalho, R.; Dias, Á.; Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2022How service design can improve the patient experienceRego, S.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2021How to build pride in the workplace?Pereira, L.; Patrício, V.; Sempiterno, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2024How visual merchandising influences Generation Z purchasing behaviour in supermarketsAires, M.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Embargado
2019The impact of artificial intelligence on commercial managementLopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; António, N.; Capelo, A.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital influencers’ characteristics on purchase intention of fashion productsGomes, M.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, C.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto