Percorrer por autor Dias, Á.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 7-26 de 122. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Benefits realisation management: Social impact analysisPereira, L.; Santos, R.; Santos, J.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Burnout in hostels: How it shapes workers’ perceptions of human resources practicesSantos, M. E.; Dias, Á.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Business model design: Novelty and efficiencyQuirino, R.; Dias, Á.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Centralidade do estilo de vida e experiência como determinantes do comportamento do turista. Uma análise comparativa de hotel e hostelMaia, M.; Correia, R.; Dias, Á.; Costa, R.; Pereira, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Commentary: Attitudes of local population of tourism development impacts: Evidence from CzechiaDias, Á.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Connecting the dots between battlefield tourism and creative tourism: the case of the Peninsular War in PortugalNoivo, M. A.; Dias, Á.; Jiménez-Caballero, J. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Continuity of use of food delivery apps: An integrated approach to the health belief model and the technology readiness and acceptance modelSilva, G. M.; Dias, Á.; Rodrigues, M. S.ArtigoAcesso Aberto
2023Creative tourism destination competitiveness: An integrative model and agenda for future researchDias, Á.; Gonzalez-Rodriguez, M. R.; Patuleia, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Credibility of social media influencers: Impact on purchase intentionCoutinho, F.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Determinants of continuance intention to use mobile self-scanning applications in retailFerreira, A.; Silva, G. M.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Determinants of employee intention to stay: A generational multigroup analysisSilva, I.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Developing sustainable business models: local knowledge acquisition and tourism lifestyle entrepreneurshipDias, Á.; Silva, G. M.; Patuleia, M.; González-Rodríguez, M. R.ArtigoAcesso Aberto
2021Developing underground heritage business models: creative tourism as a strategy for the UBH promotionDias, Á.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Digital nomads' willingness to stay – A combined analysis of SEM and fsQCA resultsAndrade, T. A.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Drivers and outcomes of sustainable export marketing strategies in international environmentsSilva, G. M.; Dias, Á.; Lisboa, A. C.; Silva, F. P.ArtigoAcesso Aberto
2023Drivers of social innovation for tourism enterprises: A study on lifestyle entrepreneurshipDias, Á.; Palacios-Florencio, B.; Hallak, R.ArtigoAcesso Embargado
2017Dynamic capabilities and marketing capabilities in PortugalDias, Á.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2021Economic crisis effects on SME dynamic capabilitiesDias, Á.; Manuel, E. C.; Dutschke, G.; Pereira, R.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto