Percorrer por Orientador Silva, Rui Vinhas da

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 41-60 de 60. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
13-Nov-2019Olfactory purchases: How does scent influence the consumer's decision-making process?Cardoso, Bárbara FilipaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Pegada económico-social dos sistemas de inovação em rede: o caso da Brisa Inovação e TecnologiaSequeira, NunoDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2012Projecto estratégico para voos mais altos: Escola de Salto com Vara da FPALopes, Rafael Gonçalo da Costa CarvalhoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2012A quebra no sector da distribuição: categoria pescado frescoCardoso, Bernardo Maria Cavaca GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2013Rebranding of people management forumTormová, MonikaDissertação de MestradoAcesso Aberto
Jul-2013Selling happinessRodrigues, Ana Sofia FaustinoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Social commerce: how should portuguese companies invest in it?Macedo, André Neto RodeiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Out-2021The case study of Cascais municipality place branding based on Chinese tourist preferencesYubai WangDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2017The factors influencing electronic trust and purchase intentions in online booking websites: A study of the Portuguese consumerCosta, Mariana Falcão Correia Cabral daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The impact of green marketing practices on consumer buying decisionFonseca, Joana Cristina GamboiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021The impact of music in consumer behavior: Applied to television commercials of fast moving consumer goodsFerreira, Vera Bruna GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2017The importance of green marketing for portuguese companies in the footwear industryRibeiro, Helena Maria Santos SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Out-2023The influence of brand stories on consumers’ brand attitudes under the internet backgroundWang HanwuTese de DoutoramentoAcesso Aberto
7-Dez-2018The influence of Sofia's destination image on satisfaction, intention to recommend, and post-visit intentions towards Bulgarian products: Does unique image matter?Antova, Stanislava PlamenovaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The strategic role of MOOCs in education and its effects on the competitive recovery of PortugalBello, Miguel Maria dos Santos de MendonçaDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2020Trends of anti-consumption awareness and behaviours in the Chinese societyZhang PengDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Nov-2019Understanding what leads to a start-up failure by creating an S/F prediction model for the Portuguese companiesPinto, Miguel VelosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Viabilidade da implementação da marca Jamie Oliver em PortugalSantos, Nuno MiguelDissertação de MestradoAcesso Restrito
2012Who is Portugal?Jesus, Sara Santos deDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Jul-2020Youtube and purchase intention: a study on the influence of Youtube video on consumers' purchase intentions among millenials in IndonesiaNugraha, FerryanDissertação de MestradoAcesso Aberto