Percorrer por Orientador Silva, Rui Manuel Vinhas da

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27-Out-2022Plano de negócios inovador para marketplace na área da saúde e bem-estarSantos, Fernando Maria Fonseca Vidal BorjaDissertação de MestradoAcesso Embargado
5-Nov-2018Research on security factors of mobile payment: taking Alipay, the leader of China's third party payment, as an exempleLi ChangzhaoDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2020Sports marketing: Research on NBA marketing strategy in Chinese marketZhang XinDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Nov-2019Sports sponsorship and the impact on a brand's purchasing intention and recommendation: Red Bull, more than wingsBrito, David CoelhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jan-2021The influence of country-of-origin effects on portuguese consumers purchase intention: the chinese mobile phone brandDing, YingDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Turnaround management and its new requirements: The significance of innovation management for restructuring ambition and how to measure an organization’s innovativenessStange, JanDissertação de MestradoAcesso Restrito