Percorrer por Orientador Rita, Paulo Miguel Rasquinho Ferreira

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Influencing factors on user acceptance of location-based advertising outside and inside retail storesStange, EricDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2018Internet user behavior change: an evaluation under three dimensions: scholars, professionals, and usersRamos, Ricardo Filipe CarreiraTese de DoutoramentoAcesso Aberto
15-Nov-2017Main contribution of iconic attractions towards increasing popularity of tourism destinations: an analysis of twitter posts and locationsImanbay, AnelDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Nov-2016Melhoria da atratividade internacional das instituições de ensino superior através de análise de sentimentosSantos, Carolina Leana Lopes dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011A privacidade e o comportamento do consumidor online: um modelo explicativo da intenção de utilizar o comércio electrónicoSantos, Nuno Miguel Fortes FonsecaTese de DoutoramentoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The cross-influence of social networks to leverage luxury fashion brandsRomão, Maria Teresa GuimarãesDissertação de MestradoAcesso Restrito
24-Abr-2021The impact of the COVID-19 on the airline industry emerging from online commentsPiccinelli, StefaniaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2018Understanding the receptivity of users towards a marketing campaign on TinderMealha, Marta CasacaDissertação de MestradoAcesso Aberto