Percorrer por Orientador Rita, Paulo

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Online marketing communication for a small guesthouse: Applied to the case of pension SonntagSonntag, Janna EvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011Preferência por produtos verdes : qualidades assinaladas acerca dos consumidoresGomes, Marta Filipa BaptistaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Projected and perceived image of Latvia as a tourist destinationFeldmane, ZaneDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014R&D investment in new product development within the technology sectorAlmeida, João Tiago Coelho deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015A review of the literature on big data in marketing using text miningAmado, Maria Alexandra AmorimDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Sentiment analysis in hospitality using text mining: The case of a Portuguese eco-hotelCalheiros, Ana Catarina dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020Sentiment analysis in restaurants on social media reviews: the case of Giethoorn restaurantsYu TingDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2010Software de ERP e SCM nas PMEs portuguesas: O caso Microsoft Dynamics NAVRodrigues, Tiago André PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Nov-2016Stripping customers' feedback on hotels evaluation through data miningCoelho, Joana PintoDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Mar-2009Study of customer’s perceptual antecedents of value and attitude toward electronic marketing communication tools (e-mail and SMS): an application to the tourism industryAlmeida, Daniel da Costa R. F. deDissertação de MestradoAcesso Restrito
2014Surf camps, a new model of lodging: customer value, satisfaction and behavioral intentionsFernandes, Marta de Almeida LuísDissertação de MestradoAcesso Aberto
2008The adoption of ecologically conscious consumer behaviors: exploring the association of materialism and voluntary simplicity lifestylesCardigo, Ana Cristina de JesusDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011The effects of product placement, in films, on the consumer's purchase intentionsBarroso, Nuno Alexandre Gaspar da Silva OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2017The electronic word-of-mouth in rural tourism: the case of schist villagesSantos, Marta Isabel Henriques Parente dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The impact of brand value on shareholder valueLuís, Ana Filipa OliveiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015The impact of social media in brand buildingVala, Bernardo VarelaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011The impact of source credibility on consumers' responses to corporate social responsibility initiativesPinto, Diana Maciel CasanovaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2008The impact of sport turism in destination loyalty: the Estoril Coast (Portugal) promotion of recurrent major sporting eventsTravassos, Diogo da Silva Branco FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The impact of technological amenities on customer experience in upscale hotelsMargarido, Ana Carina FreireDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Out-2017The influence of online social media platforms on the choice of restaurantsSantos, Daniela Portugal dosDissertação de MestradoAcesso Aberto