Percorrer por Orientador Rita, Paulo

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 26-45 de 63. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
15-Nov-2017Main drivers for microtransactions as impulse purchases in e-commerceCaetano, Ricardo Gil FonsecaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Measuring cruiser's satisfaction of Lisbon and intention to return to Portugal as independent visitorZeferino, Elodie CarreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Measuring store emotional experience through facial electromyography and skin conductanceÂngelo, Luís Miguel Oliveira doDissertação de MestradoAcesso Aberto
2008Métricas de marketing relacional: qualidade do relacionamento DIM-médico na indústria farmacêuticaCarvalho, ArturDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Millennials’ travel motivation and desired activities within a destination: A comparative study of America and the United KingdomDimova, LyublenaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013A model of experiential shopping for the automotive industry: Integrating the concepts of point of sale and multisensory marketingKnaul, PhilipDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Modelling consumers’ sustainability consciousness impact on sustainable purchase intentionCarvalho, Bárbara Leão deTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2013Online marketing communication for a small guesthouse: Applied to the case of pension SonntagSonntag, Janna EvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011Preferência por produtos verdes : qualidades assinaladas acerca dos consumidoresGomes, Marta Filipa BaptistaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Projected and perceived image of Latvia as a tourist destinationFeldmane, ZaneDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014R&D investment in new product development within the technology sectorAlmeida, João Tiago Coelho deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015A review of the literature on big data in marketing using text miningAmado, Maria Alexandra AmorimDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Sentiment analysis in hospitality using text mining: The case of a Portuguese eco-hotelCalheiros, Ana Catarina dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020Sentiment analysis in restaurants on social media reviews: the case of Giethoorn restaurantsYu TingDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2010Software de ERP e SCM nas PMEs portuguesas: O caso Microsoft Dynamics NAVRodrigues, Tiago André PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Nov-2016Stripping customers' feedback on hotels evaluation through data miningCoelho, Joana PintoDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Mar-2009Study of customer’s perceptual antecedents of value and attitude toward electronic marketing communication tools (e-mail and SMS): an application to the tourism industryAlmeida, Daniel da Costa R. F. deDissertação de MestradoAcesso Restrito
2014Surf camps, a new model of lodging: customer value, satisfaction and behavioral intentionsFernandes, Marta de Almeida LuísDissertação de MestradoAcesso Aberto
2008The adoption of ecologically conscious consumer behaviors: exploring the association of materialism and voluntary simplicity lifestylesCardigo, Ana Cristina de JesusDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011The effects of product placement, in films, on the consumer's purchase intentionsBarroso, Nuno Alexandre Gaspar da Silva OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto