Skip navigation
Logo
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Pereira, Hélia Gonçalves

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
27-Jul-2010O papel da formação na relação com clientes: Impacto sobre as vendas10071/1968Peres, Vasco FrançamasterThesisopenAccess
2009O papel do marketing relacional na Internet10071/1764Silva, Ana Rita Bendada damasterThesisopenAccess
2012Plano estratégico para o desenvolvimento do turismo desportivo no Concelho de Sines, como forma de combater a sazonalidade10071/5086Barambão, José Manuel PaulinomasterThesisopenAccess
2012Plano para a definição de modelos de segmentação para o MEO10071/5083Ricardo, Mariana TrindademasterThesisopenAccess
15-Dec-2017Promotion of sustainability in higher education institutions: ISCTE-IUL10071/15780Nóbrega, Lia Barbieri damasterThesisopenAccess
2012A relação entre a indústria das viagens e turismo em Portugal e o Facebook: profissionalização da página do Facebook da Amadeus Portugal10071/5091Torres, Helena Isabel TeixeiramasterThesisopenAccess
26-Jul-2011O relatório de sustentabilidade da Matutano10071/2774Matos, Maria do Carmo de Morais demasterThesisrestrictedAccess
29-Nov-2017Relevância do Parque das Nações para a dinâmica do turismo na cidade de Lisboa10071/15404Almeida, Bernardo Antunes demasterThesisopenAccess
30-Nov-2016O reposicionamento da marca Landini no mercado português de tractores agrícolas10071/13392Cordeiro, Osvaldo Miguel PereiramasterThesisrestrictedAccess
2015Reposicionamento do restaurante Hippopotamus do Hotel Tivoli Oriente10071/11644Neves, Carlota Alves Vieira DuquemasterThesisopenAccess
2015A social media marketing plan for GALP energia10071/11830Vale, Soraia Sofia Fernandes domasterThesisrestrictedAccess
2015Sporting Clube de Portugal, a social media benchmark in the football clubs’ sector10071/11511Saúde, Miguel Lages Ribeiro de GomesmasterThesisopenAccess
2015The consumer-brand relationship paradox10071/11116Nielsen, Anders JuulmasterThesisopenAccess
2017The influence of new trends in store atmospherics on customer experience in a convenience store environment in Portugal10071/14609Narendra, Dharmite TusharmasterThesisrestrictedAccess
2014The influence of social media in the purchase decision process: the case of portuguese energy consumers10071/10959Cardoso, Nuno Tiago de FigueiredomasterThesisrestrictedAccess
2014The relationships between portuguese banks and their customers in a recessionary context10071/10159Nunes, Paulo Filipe FigueiredomasterThesisopenAccess
2015Turismo da cidade de Lisboa numa perspetiva cruzada entre a procura e a oferta10071/11204Moser, Francisco van Zeller demasterThesisopenAccess
27-Jul-2010Turismo Rural: A Quinta de Pedreanes10071/1969Moleirinho, Joana Rita dos SantosmasterThesisrestrictedAccess
11-Dec-2018We care for more than hair: Salon Emotion as the key for L'Oréal Professionnel to maintain its leadership10071/18662Carrilho, Mariana Martins Domingues CastelomasterThesisrestrictedAccess