Percorrer por Orientador Pereira, Hélia

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014The challenge of enhancing a luxury brand without awareness in a perfumeryGregório, Vânia Catarina Pereira de BarrosDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Dez-2018The cultural differences between the Portuguese and Spanish consumer: Science4you's strategySilva, Filipa Fernandez Veiga daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The effects of an economic downturn on portuguese families purchase and consumption: an application to the tourism sectorGorgueira, Joana Abreu Machado BarataDissertação de MestradoAcesso Restrito
2012The effects of celebrity endorsement on consumers purchasing intentionsCarvalho, António Filipe Esteves Miguel deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The impact of the economic crisis on portuguese consumer behaviour, the automobile sectorSacoor, Noor-AynDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Dez-2021The influence of experiential marketing on tourist satisfaction, purchase, repurchase and loyalty: The case of Madeira IslandPinheiro, Raquel Maria FreitasDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The influence of product type, humour type, brand attitude, and gender on humour effectiveness in adsNielsen, MilleDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Touristic marketing: communicating a brand named Vila Real de Santo AntónioRamalho, JoanaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2011Turismo rural: “Aldeia de Mofreita”Nunes, Fábio Alexandre RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto