Percorrer por Orientador Ferreira, Mónica Mendes

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
20-Jan-2021Marketing communication plan: TREE Real Estate ExperienceModesto, João Carlos PorfírioDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Media’s influence on the 21st century society: A global criminological systematic reviewLoja, Sara Luísa MeijerDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019Multi level marketing and the impact on distributors’ loyalty of (un)success factors: an approach to measure loyaltyGrade, Gonçalo Filipe MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021Music festivals and cultural initiatives as a way of revitalizing inland Portugal: the case study of BONS SONS FestivalAlves, Maria Mafalda de Brito GuerreiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jan-2021Pedagogical case of Portuguese Football Federation: The impact of business expansion of Canal 11Gonçalves, Inês Sofia Galhardas PintoDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2021Plano de negócios inovador: Conceito Bem-estarCosta, Mafalda Baptista daDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jan-2021Portuguese recruiters perceptions of online contents during screening and the impact on their hiring decisionsLima, Joana Seabra de AzevedoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021A relação entre o masstige marketing e a brand equity entre gerações num contexto de mudança na indústria relojoeiraReis, Ricardo Marques Morgado CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2022Social media marketing enquanto estratégia de brand awareness: Uma perspetiva da saúde privada em PortugalFlor, Cristiano Nuno FerreiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Jan-2021Sports media landscape: Investigating parasocial interactions, behaviours and the impact of sport absence due to lockdownFadista, Pedro Miguel BichoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of brand portfolio management on the identification process of sport consumersHallouin, Manon Marie MargauxDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The impact of dog-human bond on the selection criteria of dog foodFigueiredo, Francisco Serpa dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jan-2021The impact of influencer marketing on brand equity: the perceptions of generation Y and generation ZGrácio, Júlia Maria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019The impact of influencers in the consumer's purchase intention: The cosmetic industryBotelho, Márcia Filipa MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of interactive screens on store atmosphere: A case study of Leroy MerlinSantos, Joana Rita BrancoDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of online interaction brand equity dimensions for hospitalityCabrita, Tiago Miguel Gago EstevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Dez-2019The impact of streaming services and video-on-demand on the cinematic exhibition industry: taking an experiential approachLoureiro, Bruno Rogério NevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jan-2021The impact of technology in the decision-making process of a tourism destinationDelgado, Miguel MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The influence and impact of artificial intelligence in the consumer decision-making process: comparing Generation X with MillennialsBraga, Fábio Miguel IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022The role of emotional advertising strategies on music events' attendanceFerreira, Marta Leão GameiroDissertação de MestradoAcesso Aberto