Percorrer por Orientador Ferreira, Mónica Mendes

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
7-Dez-2021Plano de negócios inovador: Conceito Bem-estarCosta, Mafalda Baptista daDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jan-2021Portuguese recruiters perceptions of online contents during screening and the impact on their hiring decisionsLima, Joana Seabra de AzevedoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021A relação entre o masstige marketing e a brand equity entre gerações num contexto de mudança na indústria relojoeiraReis, Ricardo Marques Morgado CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2022Social media marketing enquanto estratégia de brand awareness: Uma perspetiva da saúde privada em PortugalFlor, Cristiano Nuno FerreiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Jan-2021Sports media landscape: Investigating parasocial interactions, behaviours and the impact of sport absence due to lockdownFadista, Pedro Miguel BichoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of brand portfolio management on the identification process of sport consumersHallouin, Manon Marie MargauxDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The impact of dog-human bond on the selection criteria of dog foodFigueiredo, Francisco Serpa dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jan-2021The impact of influencer marketing on brand equity: the perceptions of generation Y and generation ZGrácio, Júlia Maria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019The impact of influencers in the consumer's purchase intention: The cosmetic industryBotelho, Márcia Filipa MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of interactive screens on store atmosphere: A case study of Leroy MerlinSantos, Joana Rita BrancoDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of online interaction brand equity dimensions for hospitalityCabrita, Tiago Miguel Gago EstevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Dez-2019The impact of streaming services and video-on-demand on the cinematic exhibition industry: taking an experiential approachLoureiro, Bruno Rogério NevesDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jan-2021The impact of technology in the decision-making process of a tourism destinationDelgado, Miguel MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The influence and impact of artificial intelligence in the consumer decision-making process: comparing Generation X with MillennialsBraga, Fábio Miguel IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022The role of emotional advertising strategies on music events' attendanceFerreira, Marta Leão GameiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019The role of loyalty in private label consumer based brand equityFernando, João TavaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The role of retailtainment on generation Z behavioral intentions in shopping centersPinto, Beatriz Cavaleira dos Santos TavaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jan-2021Traditional banking at digital age are they keeping up with changes in consumer behavior?: millennials’ perception in the portuguese marketCahete, Jéssica Nazarina MiguelDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Virtual reality and artificial intelligence applied to consumer experience: a scenario-based approachFino, Fábia Patrícia FidalgoDissertação de MestradoAcesso Aberto