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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Active engagement in the facebook brand pages of luxury hotelsLopes, Inês Maria SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Gestão da confiança e da privacidade em conteúdos gerados por utilizadores em redes sociaisPais, Fábio Rúben Teixeira Marques GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Out-2023How travel UGC is different in the east and west and how that creates different tourism destination imagesWinter, Vera MonikaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2016‘I create therefore I virtually exist’: digital content creation, virtual consumption, and motivation in Second LifeNagy, P.; Koles, B.ArtigoAcesso Aberto
2019Insights into brand authenticity and customer engagement in a restaurant setting: A text mining approachRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
27-Nov-2017Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotelsCaetano, Ana Rita AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2020Is digital influencers’ content more effective than your brands’ in creating online brand related content?: The impact of perceptions regarding digital influencers as source of brand content on consumers’ purchase intention of beauty brandsBranco, Cláudia Alexandra VicenteDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jun-2020New insights on the importance of real-time marketing on building brand engagement and brand equityPereira, Teresa VianaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Non-sponsored brand-related user-generated content: Effects and mechanisms of consumer engagementDavcik, N.; Langaro, D.; Jevons, C.; Nascimento, R.ArtigoAcesso Aberto
6-Dez-2018YouTube and YouTube gamers: Converting gameplay into social recognition, on an ever-changing platformSalvada, Beatriz SanchesDissertação de MestradoAcesso Aberto