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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How cognitive flexibility affects sense of power in a coffee virtual setting: The moderating role of personality traitsLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How cool is to be engaged with Drunk Elephant? An analysis of usergenerated content campaigns on InstagramBilro, R. G.; Serras, S.; Cavalinhos, S.; Miguel, L.; Marques, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How customer experience attributes influence customer satisfaction and online bank credibilityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2017How digital fabrication can enable new methods in the architectural practice?Silva, D.; Paio, A.; Sousa, J. P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How does economic crisis impact on family vacations?Pereira, H. G.; Salgueiro, M. F.; Marques, S. H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How game advertising influences the brand equity of luxury brandsRodrigues, M.; Romero, M. I.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014How gamification can influence the webdesign and the customer to use the e-banking systemsRodrigues, L.; Costa, C.; Oliveira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How gender affects the buying-decision process among consumers of luxury goodsMarques, S.; Lindo, V.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How international nonprofit organizations can use Facebook to build relationships with potential donors and volunteersMarques, S. H.; Vaughn, K.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How is the accounting academy playing the publication game? Type of authorship and international diversity and networksLourenço, I. C.; Branco, M. C.; Azevedo, R.; Oliveira, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How mobile do you go: a study of 5 news media start-up cases in PortugalCrespo, Miguel; Pinto-Martinho, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How present am I: three virtual reality facilities testing the fear of fallingEloy, S.; Ourique, L.; Woessner, U.; Kieferle, J.; Schotte, W.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How relevant is Integrated Reporting?Lopes, A. I.; Oliveira, J.; Coelho, A. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto